Vi står sammen... hver for sig

Vi står sammen… hver for sig

Det må man sige gør sig gældende i vort lille lokalområde – som faktisk viser sig at være ret så stort, når vi kommer helt rundt omkring.

Skolen har haft kontakt til adskillige lokale foreninger, erhvervsdrivende og private ang. udlån af lokaler og faciliteter, og ingen steder er vi blevet mødt med et ”Nej, desværre”.

I dag er Haze gået i gang med at overdække deres back-stage område, så vi får en kæmpe overdækket terrasse til fri afbenyttelse sammen med de fantastiske udendørs faciliteter der er på Haarum som skov, mark mm. Der opstilles toiletvogn på stedet, så børnene kan få vasket hænder mm.

Vi har fået lov til at benytte toilet på DCU camping Vesterhav, som også gerne byder børnene velkommen til at spise madpakker udendørs. Det giver os mulighed for at tage til havet hele dage.

Præsten slår dørene op til konfirmandstuen, så vi kan komme indenfor og spise madpakker, benytte toilet mm., når vi er på besøg i den fantastiske præsteskov.

Clinic Lodahl stiller toilet til rådighed, så de små ben ikke skal gå hele vejen tilbage til skole/børnehave, når de er i Kviknæs-skoven eller ved søen.

Vores faste samarbejdspartner: Harboøre Centeret åbner Lethallen hver dag, og giver dermed mulighed for masser af udendørs aktiviteter under tag.

Og sådan kunne vi blive ved…. Ovennævnte er kun de steder, som Harboøre Skole og Børnecenter har taget i brug i denne uge. Endnu flere lokale foreninger/organisationer/erhvervsdrivende/private har stillet deres lokaler og faciliteter til rådighed for Harboøre Skole og Børnecenter. Det kan man virkelig kalde at STÅ SAMMEN – tusind TAK for det, Harboøre!

gå række