Hvem er vi?

Hvem er vi i SFOén

Harboøre SFO er et fritidstilbud for børn fra 0 klasse til og med 4. klasse. Vi er en del af en landsbyordning Harboøre skole og Børnecenter og er sammen med dagtilbuddet både bygningsmæssigt og organisatorisk. Vi har ca. 45-55 børn fra almen- og specialområdet.

Vi vil gerne have en SFO der:

• er et rart sted at være, med plads til forskelligheder og individuelle behov
  • giver børnene udfordringer så de lærer og erfarer i trygge rammer
  • ligger vægt på gode sociale relationer så alle børn har mulighed for at være en del af et godt fællesskab

Vi har til huse på Harboøre skole og har egne lokaler ved indskolingsområdet. Om eftermiddagen bruger vi skolens lokaler som sløjd, hjemkundskab og motorikrum. Vi har gode udendørs arealer med legeplads, hoppepude og parkour bane.

Vi har en kerne på 3 medarbejdere der er ansvarshavende i SFOén. Derud over er der medarbejdere der har deres primære arbejde i skolen, men også har tilknytning til SFOén enkelte dage.

Du kan møde følgende i SFOén:

Medarbejdere for almen SFO:
AG

IH

MW

Anna-Marie F. Geertsen

Ida Herping Mads V. Worm
Pædagog Pædagog Pædagog medhjælper

Medarbejdere for Y SFO:
TW

JE

SL