Julen nærmer sig...

Lucia-koret

Traditionen tro afviklede vi julefrokost med skoledelen i Harboøre Centeret torsdag – samtidig med, at børnehavedelen afviklede julefrokost i deres fællesrum. En tilbagevendende begivenhed, som vækker stor glæde hos alle på Harboøre Skole og Børnecenter.

Fredag deltog skoledelen i en juleafslutning i Harboøre Kirke, hvor børnekoret Brølet sang et par sange. Da alle returnerede til Harboøre Skole og Børnecenter var sneen stille og roligt begyndt at falde ned fra himlen – eller var det bare en lillebitte snekanon, som skabte glæde blandt flere elever.

Børnene i børnehaven havde ligeledes været ude på en gå-tur og viste også glæde og begejstring ved synet af det kunstige sne-vejr.

På skolen afsluttedes dagen med Jul på Tværs. Et arrangement, hvor Udskolingseleverne tager et stort ansvar for, at alle elever på skolen får en god og ”julet” afslutning. De serverer æbleskiver, spiller banko med små præmier og danser rundt om juletræet i Pyramiden.

Kl. 13.45 samledes alle eleverne på Torvet, hvor der blev sunget to sange og ønsket en glædelig jul og et godt nytår til alle.

Skolen påbegyndes d. 3. januar med almindelig skema.

Alle med tilknytning til Harboøre Skole og Børnecenter ønskes en rigtig glædelig jul og et godt nytår.

Julefrokost 2019

Fra kirken

Børn og voksne på plads i kirken